Més reconeixements al Vila-sana per la conquesta de la Lliga
Arnau Vidal • 19 de junio de 2026
L'equip del Pla d'Urgell va ser rebut ahir pel president de la Diputació i pel subdelegat del Govern espanyol.

El Club Patí Vila-sana continua amb la seua particular setmana de celebracions per la conquesta de la Lliga i ahir va rebre dos nous reconeixements, aquesta vegada a la Diputació, en la qual va ser rebut pel seu president, Joan Talarn, i el diputat i secretari d'Esports, Òscar Martínez, i a la subdelegació del Govern espanyol a Lleida a càrrec de José Crespín.
També va rebre un reconeixement especial la jugadora i capitana Maria Porta, que es retira aquesta temporada després de 23 anys vinculada a l'hoquei al club del Pla d'Urgell.
Avui està previst que l'equip sigui rebut a la delegació del Govern per la delegada Núria Gil i el secretari d'Esports, Abel Garcia. Demà serà el colofó de les celebracions amb una rua per Vila-sana.



